torstai 29. maaliskuuta 2012

Chibicon, anyone?

Hei vaan jälleen! Nyt ovat tähdet suotuisassa asemassa, sillä työnantajani kuuli pyyntöni eikä laittanut töihin viikon päästä lauantaina (7. huhtikuuta). Sehän tarkoittaa sitä, että tämä neiti lähtee Chibiconiin Ouluun! *jee* : ) Kyseessähän on yksipäiväinen tapahtuma, mutta koska se on "pohjoisessa" (maantieteellisesti keskellä Suomea) ja koska Oulussa asuu tuttuja, majapaikkakin on luvassa.

Tein päätöksen, etten tee tänä vuonna kolmea asua enempää. No, eihän sitä aina voi onnistua, sillä tahdoin tehdä jonkun helpon ja nopean asun tuonne Chibiin: lopulta päädyin Pantyn koulupuku-versioon. Tässä on tukevasti vielä reilu viikko aikaa, ja koska isoimmat osat löytyivät jo kaapista, taidan selvitä tästä pienestä projektistani. Hame löytyi valmiina, paitapuseron pienensin epämääräisestä miesten kauluspaidasta, jonka omistajaa en tiedä. Vielä pitää työstää rintamerkki, johon olen jo softiksen ostanut, ja sitten sukat hankkia ja jostain kravatti. Lisäksi kävin ostamassa irtoripset, eihän Panty ilman sellaisia ole mitään!

Tällainen asu on siis kyseessä.
Eli juu. : ) Olisi kiva tietää, onko ketään muita tulossa? Minua saa myös tulla moikkaamaan, jos sattuu tunnistamaan.

//Defia

5 kommenttia:

  1. No et VARMAAN tiennyt, että minä olisin tulossa. Eihän me kun mennä samalla bussilla ja junalla koko coniin! :D

    VastaaPoista
  2. Toivon ettei ollu minun paita! ;D

    VastaaPoista
  3. Thaki: AI SINÄKI TUUT!? TOSI MAHTAVAA!! 8DD TOIVOTTAVASTI TAVATAAN SIELÄ SIT!!

    Anni: Ei ollu, ei hätää 8) Taidan EHKÄ tietää, kenelle se kuuluu..

    VastaaPoista
  4. AAa minä saatan olla tulossa vaikka et mua tunnekkaan :"D Tuun kyllä moikkaan jos nään! ^^

    VastaaPoista
  5. Little Ukeboy: (; Tule ihmeessä! Uusiin ihmisiin on aina kiva tutustua.

    VastaaPoista